PODSUMOWANIE GRANTU EKOLOGICZNEGO "Każdy przedszkolak wie, jak wodę zatrzymuje się"
Dzieci nabrały świadomości znaczenia zatrzymywania wody w terenie,
poznały sposoby jej zatrzymywania.
Wiedzą, że tworzenie błękitno – zielonej infrastruktury w mieście jest
sposobem przeciwdziałania skutkom zmiany klimatu i ochrony klimatu.
DOŚWIADCZENIA I DZIEŃ WODY - DZIEŃ NIEBIESKI - sówki
Mała chmurka zapłakała,
Kropelkami świat zalała,
Zasiliła rzeki w wodę,
Ożywiła nam przyrodę.
6 EDYCJA ONKO MIKOŁAJE
"Nie liczy się to ile posiadasz,
ale ile dajesz innym
i jak się z nim dzielisz...."
DZIEŃ POSTACI Z BAJEK
Opowiem ci bajkę
Hm… O czym?
Może o tym, jak
Słoń podskoczył
A może o wróżkach…
Skaczących na poduszkach
Albo o kwiatkach
Stojących na płatkach
ZAMIERZENIA DYDAKTYCZNO-WYCHOWAWCZE - LISTOPAD
Tematy kompleksowe, wierszyki, piosenki – miesiąc listopad
Czytaj więcej!DYNIOWY ZAWRÓT GŁOWY
„Jak przyjemnie i wesoło
kiedy dynia krąży wkoło
Dynia tu, dynia tam,
dynia krąży tu i tam”.
PASOWANIE NA STARSZAKA
Czy myślicie o tym czasem
Kogo można nazwać Asem?
As porządnie jest umyty.
Dba o książki i zeszyty.
As chusteczkę ma do nosa.
Śmieci wrzuca wprost do kosza.
As nie skarży na kolegów
Umie prosto stać w szeregu.
DZIEŃ DYNI
Dynie małe, dynie duże,
dynie w dole, dynie w górze.
Dynie z lewej, dynie z prawej,
dynie kręcą się w zabawie.
FRUITS AND VEGETABLES
Nauka języka angielskiego
to przede wszystkim wspaniała zabawa.
Praktycznie na każdych zajęciach dzieci
stykają się z nowym słownictwem, czy strukturą gramatyczną.
ŚLIMAKOWE KODOWANIE - SÓWKI
Kolorowe kropki po macie wędrowały,
Posłuchaj uważnie i zaznacz, jak się przemieszczały.
Czerwona na samym środku swoje miejsce miała,
Ruszać się z niego nie chciała, na nim pozostała.