WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO DLA MARCELINKI

Najlepsze życzonka,
dużo zdrówka i słonka,
humoru dobrego,
życia kolorowego
i wielkich wrażeń przy spełnianiu marzeń!

Czytaj więcej!

DZIEŃ PLUSZOWEGO MISIA

Proszę Państwa, oto miś,
Miś jest bardzo grzeczny dziś,
Chętnie Państwu łapę poda,
Nie chce podać? – a to szkoda!

Czytaj więcej!

UKŁADANIE RYTMU Z KUBECZKÓW -misie

Kolorowe kropki po macie wędrowały,
Posłuchaj uważnie i zaznacz, jak się przemieszczały.
Czerwona na samym środku swoje miejsce miała,
Ruszać się z niego nie chciała, na nim pozostała

Czytaj więcej!

ODWIEDZINY PIESKA SALLY W PRZEDSZKOLU

Przed laty
Żył pies kudłaty.
Nie pokojowy, nie podwórzowy,
Nie miejski, nie wiejski,
Ale od ogona do głowy
Całkowicie czarodziejski.

Czytaj więcej!

KODOWANIE - Rozpoznawanie kolorów - misie

Kolorowe kropki po macie wędrowały,
Posłuchaj uważnie i zaznacz, jak się przemieszczały.
Czerwona na samym środku swoje miejsce miała,
Ruszać się z niego nie chciała, na nim pozostała

Czytaj więcej!

Międzynarodowy Dzień Praw Dziecka

Co to jest UNICEF ?
To grupa ludzi, którzy
chronią prawa wszystkich
dzieci na całym świecie.
Jesteśmy dziećmi, więc powinniśmy
być bezpieczni i szczęśliwi.
To nasze prawo.

Czytaj więcej!

SŁUCHANIE BAJKI pt. „Tej nocy miś chce być duży”

Księżyc ziewa, gwiazdka mruga,
idzie nocka bardzo długa,
Ale zanim zamkniesz oczy,
buziak miły Cię zaskoczy

Czytaj więcej!

PROJEKT PLECACZKOWY - PRZEDSZKOLAKI CZYTAJĄ

7 edycja projektu plecaczkowego
Przedszkolaki Czytają.
Organizatorem jest Wydawnictwo Zakamarki.

Czytaj więcej!

UROCZYSTOŚĆ Z OKAZJI DNIA NIEPODLEGŁOŚCI

Kto ty jesteś? - Polak mały.
Jaki znak twój? - Orzeł biały.
Gdzie ty mieszkasz? - Między swymi.
W jakim kraju? - W polskiej ziemi.
Czym ta ziemia? - Mą ojczyzną.
Czym zdobyta? - Krwią i blizną.
Czy ją kochasz? - Kocham szczerze.
A w co wierzysz? W Polskę wierzę

Czytaj więcej!

PODSUMOWANIE GRANTU EKOLOGICZNEGO "Każdy przedszkolak wie, jak wodę zatrzymuje się"

Dzieci nabrały świadomości znaczenia zatrzymywania wody w terenie,
poznały sposoby jej zatrzymywania.
Wiedzą, że tworzenie błękitno – zielonej infrastruktury w mieście jest
sposobem przeciwdziałania skutkom zmiany klimatu i ochrony klimatu.

Czytaj więcej!